• Projekty Mediapolis nagrodzone w konkursie Szpalty Roku 2014!

    szpalty roku

    Wielkie emocje corocznego branżowego konkursu branży custom publishing już za nami. 21 maja na gali w Teatrze Kamienica przedstawiciele Mediapolis: Zbigniew Ukleja, dyrektor zarządzający, i Aleksandra Sachanowicz, sekretarz redakcji, odebrali 3 główne nagrody i 1 wyróżnienie dla projektów realizowanych przez agencję.

    W konkursie, do którego zgłoszono prawie 150 projektów, Mediapolis wystawiło 7 realizacji.

    Były to: „Świat PZU” i „Pod Parasolem” w kategorii Magazyn dla pracowników – nakład powyżej 5000 egzemplarzy, „Goodyear Magazyn” w kategorii Magazyn dla klientów i partnerów biznesowych B2C – nakład do 10 000 egzemplarzy, „Morpol. Raport roczny” i „RWE. Raport o rynku energii elektrycznej w Polsce” w kategorii Wydania jednorazowe – Raport Roczny, newsletter PZU w kategorii Elektroniczna komunikacja dla pracowników – Newsletter oraz newsletter RWE w kategorii Elektroniczna komunikacja dla klientów – Newsletter.

    W finale znalazło się 6 projektów. Srebrnymi Szpaltami został nagrodzony newsletter PZU za konsekwencję w przenoszeniu komunikacji wewnętrznej do innych mediów.

    Brązowe Szpalty zostały przyznane magazynowi „Świat PZU” za skuteczne odwzorowanie rebrandingu w magazynie wewnętrznym. To samo wyróżnienie zdobył „Morpol. Raport roczny” za twórcze połączenie emocji smaku z racjonalnością danych finansowych.

    Wyróżnienie w finale zdobył newsletter RWE za pracę nad dopasowaniem treści do potrzeb odbiorców.

    Szpalty Roku to konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Prasy Firmowej. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów content marketingu w Polsce poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych projektów. Do konkursu mogą zostać zgłoszone projekty mediów firmowych i konsumenckich mieszczące się w określonych kategoriach. Udział mogą wziąć zarówno firmy, jak i agencje zajmujące się realizowaniem projektów komunikacyjnych. Konkurs Szpalty Roku rozstrzygany jest w 9 głównych kategoriach, a laureaci i zwycięzcy wyłaniani są spośród nadesłanych zgłoszeń przez ekspertów w dziedzinie content marketingu, PR, projektowania prasowego, typografii, fotografii, infografiki oraz dziennikarstwa.

     

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*