• Dwie nagrody dla Danone za raport CSR przygotowany przez Mediapolis Custom Publishing

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    Raport opracowany dla Danone zdobywa dwie nagrody

    Mediapolis Custom Publishing, po wygranym przetargu, opracowało dla Danone raport pt. „Zrównoważony rozwój w praktyce biznesowej. W trosce o zdrowie, ludzi i środowisko. Raport 2010-2012”. Publikacja otrzymała dwie nagrody w konkursie Raporty Społeczne 2012.

    Danone okładka raportu CSR 266x300  Dwie nagrody dla Danone za raport CSR przygotowany przez Mediapolis Custom Publishing

    Przygotowując publikację, Mediapolis Custom Publishing postawiło na niestandardowe podejście przy projektowaniu szaty graficznej. Wydawnictwo odpowiadało za zilustrowanie i redakcyjne opracowanie materiałów, stworzenie przejrzystych infografik, skład, łamanie oraz przygotowanie raportu do druku. Elementami, wyróżniającymi raport Danone na tle konkurencji stanowiły przede wszystkim czytelne, uzupełniające treści infografiki, które okazały się kluczowymi wyznacznikami przy ocenie materiału. W efekcie, firma Danone zdobyła nagrodę internautów, a jury wyróżniło publikację za wysoki poziom raportowania.

    Bardzo cieszą nas te nagrody. Danone to wymagający i profesjonalny Klient. Nasza współpraca, mimo, że pod dużą presją czasu była jednocześnie wyzwaniem, jak i przyjemnością. Kompetencje, które posiadamy, pozwalają nam na utrzymanie stałego, wysokiego poziomu przygotowywanych materiałów, a indywidualne podejście do każdego projektu umożliwia wyznaczanie nowych trendów w raportowaniu – powiedziała Monika Walczak, Dyrektor Mediapolis Custom Publishing.

    W raporcie, oprócz kluczowych założeń strategii zrównoważonego rozwoju, zaprezentowano działania zrealizowane w obszarach zdrowia, społeczeństwa, środowiska naturalnego oraz nowe podejście do kwestii wyrażonych w planie zrównoważonego rozwoju na lata 2012–2016.

    Danone jest firmą aktywnie działającą w obszarze CSR. Przygotowana przez Mediapolis Custom Publishing publikacja wpisuje się w politykę firmy. Została ona wydrukowana na ekologicznym papierze Cocoon Silk, wyprodukowanym z makulatury pochodzącej z przerobu papieru. Ponadto, zużyte podczas przygotowywania raportu materiały, wykorzystaną energię oraz inne zasoby przeliczono na emisję dwutlenku węgla. Ten zabieg umożliwi przeprowadzenie działań równoważących powstałą emisję, których celem będzie zrekompensowanie wpływu Danone na środowisko.

    Opracowując raport chcieliśmy jak najwierniej oddać filozofię firmy oraz przedstawić jej dążenie do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju na polskim rynku. W osiągnięciu założonych celów pomogło nam bogate, 14. letnie doświadczenie w przygotowywaniu publikacji firmowych. W tym czasie mieliśmy okazję współpracować z wieloma firmami z różnych sektorów gospodarki, w tym m.in. dla Tauron SA, Grupy PKP, Orbis SA czy Cinema City” – dodaje Monika Walczak.

     

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Content Marketing, Custom Publishng, Komunikacja w firmie, Marketing i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*