• Personal branding: jak budować osobistą markę (infografika)

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    shutterstock_104731811

    Ma tyle samo pułapek i ślepych uliczek, co kluczy do sukcesu. Jego skuteczność zależy od twojej motywacji, celu, świadomości i narzędzi, którymi dysponujesz. Umiejętne (czytaj: nienachalne i długofalowe) tworzenie własnej marki to proces wielopłaszczyznowy. Musisz tylko zrozumieć, że marki nie można zbudować, markę się buduje i codziennie nią zarządza.

     

    Jesteś kreatywnym artystą, godnym zaufania specjalistą czy pracodawcą bardziej koncentrującym się na kolejnym zleceniu niż na ludziach, którzy je dla ciebie zrealizują? Można powierzyć ci tajemnicę? W sytuacjach kryzysowych szukasz rozwiązania czy może chowasz głowę w piasek? Problemy cię demotywują czy są siłą napędową rozwoju?


    Personal brand (marka osobista) to synonim reputacji. Tworzą ją opinie, plotki, reakcje, spostrzeżenia innych ludzi. To jak cię postrzegają jest tu kluczowe. Zastanów się zatem, czy wiesz, jak kojarzysz się casino osobom (znajomym i nie tylko), które słyszą twoje nazwisko? Jak reagują – wolą o tobie nie mówić czy z przyjemnością poświęcają ci uwagę?


    Te pytania to klucz do odpowiedzi, w jakiej kondycji jest twój wizerunek. Jeśli chcesz wiedzieć jak efektywnie nim zarządzać, zapoznaj się z 9 krokami skutecznego personal brandingu.

     

    personal branding2 ok Personal branding: jak budować osobistą markę (infografika)

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*