• Dlaczego Content Marketing jest bardziej skuteczny od reklamy (infografika)

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    content marketing skutecznie wpływa na decyzje konsumenta

    Content Marketing jest 18 razy skuteczniejszy od tradycyjnie pojętej reklamy w zwiększaniu ROI (return on investment). Marketerzy właśnie od Content Marketingu powinni zaczynać planowanie komunikacji. Dlaczego? Przyjrzyjmy się infografice.

    Content Marketing buduje zaufanie konsumenta dostarczając mu treści, na podstawie których podejmuje właściwe decyzje. Istnieje cały wachlarz narzędzi wykorzystywanych w Content Marketingu. Najbardziej popularnymi są media społecznościowe (79%),  artykuły (78%), newslettery, magazyny, white papers i wiele innych.

    Czy można się spodziewać, żeContent Marketing zastąpi tradycyjnie pojętą reklamę? Uważam, że nie. Reklama jest szybką formą komunikacji, która powinna uzupełniać przekaz Content Marketingowy i do niego prowadzić, aby konsument podjął właściwą i oczekiwaną przez marketerów decyzję.

    Content Marketing jako sprawdzone narzędzie komunikacji robert łobko Dlaczego Content Marketing jest bardziej skuteczny od reklamy (infografika)

    źródła:

    www.marketo.com

    www.contentking.pl

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Branded Content, Content Marketing, Marketing i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*