• Infografika skutecznym narzędziem Content Marketingu

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    Infografika skutecznym narzędziem Content Marketingu

    Infografika to atrakcyjny sposób przedstawiania danych, schematów i zjawisk. Nie zastępuje ona w pełni raportów i analiz, jednak pozwala na ich przedstawienie w czytelnej i zrozumiałej dla użytkownika formie. Badania potwierdzają, że wydawcy, którzy używają infografik do prezentacji danych, generują na swoich stronach ruch o 12% wyższy od pozostałych.

    Odpowiedź na pytanie: dlaczego dane przekazywane za pomocą infografiki zapamiętujemy skuteczniej, wydaje się prosta. Nasz mózg filtruje i odrzuca niemal 99% informacji, które do niego docierają. Infografiki znajdują się najczęściej w pozostałym 1% informacji akceptowanych i przetwarzanych. Wynika to z faktu, iż zdecydowana większość informacji, które przyjmuje nasz mózg pochodzi z przekazu wizualnego, a nie analizy tekstu.

    Potwierdzają to również wyniki badań, które wykazują, że w ciągu dwóch ostatnich lat wykorzystanie infografik wzrosło o ponad 800%.

    Nie rozpisujmy się jednak, ponieważ doskonale przedstawia to poniższa… infografika.

     Infografika skutecznym narzędziem Content Marketingu

    źródło: econsultancy.com

     

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Branded Content, Content Marketing, Google, Komunikacja w firmie, Trendy i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*