• QR Kody a media ambientowe. Ciekawe przykłady zastosowania QR kodów w marketingu

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj

    Czy kogoś jeszcze dziwi wykorzystanie QR kodów w marketingu? Przekierowanie konsumentów z tak zwanego offline do online poprzez zeskanowanie kodu, to w zasadzie norma w działaniach marketingowych. Co w takim razie może nas jeszcze zaskoczyć? Oto dwa innowacyjne rozwiązania, które zasługują na przedstawienie na tym blogu, ponieważ wymagają od użytkownika zaangażowania i wyczucia chwili.

    Co ma wspólnego z promocją produktu, i przekierowaniem na stronę internetową i aplikacji pełna szklanka ciemnego piwa? Już wyjaśniam. Dzięki wypełnieniu przezroczystego naczynia ciemnym Guinnessem, na ścianie szklanki pojawia się QR kod kierujący na stronę marki. Fajny pomysł – jedyny problem, który widzę pojawia się, kiedy konsumentowi zostaje promocyjna szklanka, ale aplikacja niestety już została zdjęta. Bo to, że szklankę trzeba uzupełniać raczej leżało w zamyśle producenta.

    jak wykorzystać  kąt padania promieni słonecznych w działaniach promocyjnych? Koreańska firma Emart – właściciel sieci marketów – przygotowała kampanię, w której wykorzystała Shadow QR kod 3D.  Na seulskich deptakach ustawiono dziwną konstrukcję, przypominającą futurystyczną rzeźbę

    Czytaj dalej na blogu Mediapolis Interactive

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Marketing i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*