• QR kody: sukces uzależniony od pomysłu

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    QR kody sukces uzależniony od pomysłu

    Wykorzystanie QR kodów w reklamie jest banalnie proste. Wystarczy wygenerować odpowiedni kod i umieścić go na nośniku. Jednak skuteczność przekazu zależy przede wszystkim od błyskotliwego pomysłu.

    Oral-B, producent szczoteczek do zębów, wykazał się niezwykle oryginalną inicjatywą. Nośnikiem dwuwymiarowych QR kodów została taśma bagażowa na japońskim lotnisku Narita. Pomysł moim zdaniem doskonały. Niech marketerzy ostrzą sobie zęby na takich pomysłach.

    QR kody to wymarzone narzędzie łączące dwa pozornie odległe światy – realny i wirtualny. Jest ono skuteczne tylko i wyłącznie pod określonymi warunkami:

    1. Jest skierowane do sprecyzowanej grupy odbiorców. Określony target group to połowa sukcesu.

    2. Skanując QR kod, konsument poświęca tej czynności swój czas. Powinien zatem otrzymać wartość dodaną, której nie uzyska w inny sposób.

    3. Najważniejszy jest jednak pomysł. Użycie taśmy bagażowej na lotnisku nie tylko przykuwa uwagę, ale również angażuje czas. Pasażerowie i tak czekają cierpliwie na swoje walizki. Oral-B postanowił ten czas zagospodarować. Z sukcesem.

     

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Internet, Komunikacja w firmie, Marketing, Media, QR code, QR codes, QR kody i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*