• Dlaczego warto reklamować się w tytułach custom publishing?

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    custom publishing, reklama, marketing, oferta reklamowa, czytelnictwo

    Rynek Custom Publishing jest jedną z najbardziej rozwijających się form komunikacji marketingowej. Pod względem atrakcyjności magazyny z tego segmentu konkurują z najlepszymi tytułami prasowymi. Co więcej, stanowią łakomy kąsek dla reklamodawców.
    Poniżej kilka powodów, dla których warto reklamować się w tytułach custom publishing.

    Doskonale określona grupa docelowa
    Magazyny Custom Publishing są dystrybuowane do precyzyjnie określonej grupy konsumentów. W odróżnieniu od tradycyjnej prasy dostępnej w sprzedaży, nakład jest tak zaplanowany, aby w całości docierał do grupy docelowej.
    Ponadto, w zdecydowanej większości wydawcy posiadają precyzyjne badania czytelników. Możemy więc bez trudu określić nie tylko wiek, płeć, miejsce zamieszkania, ale również zarobki oraz zainteresowania.
    Dostosowanie kreacji reklamowej do odbiorcy nie stanowi więc już problemu.
    Reklamodawca ma więc pewność 100% dotarcia do interesującej go grupy.

    Korzyści ekonomiczne
    Mając na podorędziu twarde dane dotyczące nakładu, częstotliwości oraz charakterystyki grupy docelowej, o wiele łatwiej określić zasięg efektywny oraz całkowity kampanii reklamowej. Po podsumowaniu kosztów często okazuje się, że reklama w tytułach custom publishing jest bardziej opłacalna niż w innych tego typu mediach.

    Zaangażowanie czytelnika
    Pamiętajmy, że współczesne magazyny custom publishing to nie ulotki reklamowe sprzed dziesięciu lat, ale pisma odzwierciedlające najnowsze trendy projektowania prasy. Pisma, wydawane na zlecenie klientów z powodzeniem konkurują z prasą tradycyjną zarówno pod względem formy, jak i treści. Co więcej, w sposób niemal doskonały budują zaangażowanie klienta i przywiązują go do konkretnej marki, co niewątpliwie dla reklamodawców jest zaletą.

    Właściwy kierunek
    Na koniec, moim zdaniem, kwestia najważniejsza. Magazyny z półki custom publishing są badane, zmieniane i dostosowywane do potrzeb grupy docelowej, czyli konkretnego czytelnika. To jemu mają się podobać!

    Podczas gdy niejednokrotnie pisma dostępne w sprzedaży tradycyjnej są dostosowywane do potrzeb osób zlecających reklamy, a przez to tracą wiarygodność i zaangażowanie osób kluczowych – konsumentów.

    Inne wpisy na ten temat:

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*