• Najnowsze badania QR kodów

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    najnowsze badania qr kodów

    Chadwick Martin Bailey (CMB) opublikowało wyniki badań kosumenckich dotyczących QR kodów.
    Resondenci odpowiadali na kluczowe pytania dotyczące dostrzegalności i użyteczności dwuwymiarowych kodów. Badania przeprowadzono w IV kwartale 2011 roku na reprezentatywnej grupie 1228 osób w wieku powyżej 18 lat. Należy odnotować, że badania dotyczą rynku amerykańskiego, który w moim przekonaniu, pod względem wykorzystania kodów QR, jest jednym z najbardziej zaawansowanych.
    Poniżej przedstawiam wybrane wyniki, które mogą Was zainteresować.

    1. Czy kiedykolwiek słyszałeś o QR kodach?
    czy słyszałeś o QR kodach 173x170 Najnowsze badania QR kodów
    2. Czy spotkałeś się z QR kodem?

    czy kiedykolwiek widziałeś QR kod 153x170 Najnowsze badania QR kodów

    3. Czy zeskanowałeś QR kod?
    Pytanie dotyczyło oczywiście osób, które pozytywnie odpowiedziały na poprzednie.

    czy zeskanowałeś QR kod 167x170 Najnowsze badania QR kodów

    4. Co zrobiłeś z informacją zawartą w zakodowanym przekazie?

    Co zrobiłeś z informacją 300x180 Najnowsze badania QR kodów

    5. Jak oceniasz poziom trudności skanowania QR kodów?

    Jak oceniasz poziom trudności w korzystaniu z QR kodów 171x170 Najnowsze badania QR kodów

    6. Najczęściej spotykane źródła zamieszczenia QR kodu.

    Źródło Qr kodu 300x180 Najnowsze badania QR kodów

    7. Powody skanowania kodów QR.

    dlaczego zeskanowałeś qr kod1 300x188 Najnowsze badania QR kodów

    Reasumując. Połowa osób, spotykając QR kod, skanuje go. Respondenci stwierdzają, że skanowanie dwuwymiarowych kodów nie sprawia trudności.

    QR kody najczęściej spotykamy w prasie i na opakowaniach produktów. Nie należy jednak lekceważyć takich źródeł jak strony internetowe, outdoor, czy mailing (zarówno tradycyjne przesyłki, jak również e-maile).

    Najczęściej kody skanujemy z czystej ciekawości. Jesteśmy jednak coraz bardziej świadomi, że za kodami QR często kryją się wartości dodane: ekskluzywne informacje, rabaty, kupony etc.

    Inne wpisy na ten temat:

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Marketing, Media, Mobile marketing, QR code, QR codes, QR kody i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*