• Marketerzy coraz częściej wykorzystują QR kody

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | Skomentuj
    qr kody, fotokody, sposoby wykorzystania, nowe technologie, magazyny,

    Jeszcze rok temu odszukanie ciekawego pomysłu wykorzystującego QR kody trwało bardzo długo. Dzisiaj, coraz częściej możemy spotkać atrakcyjne kampanie, które wplatają w swoją komunikację dwuwymiarowe kody. Już nie tylko za oceanem, ale również na europejskim rynku, istnieją naprawdę ciekawe rozwiązania. Poniżej kilka przykładów z naszego kontynentalnego podwórka.

    QR codes with love
    Już niedługo Walentynki. Skandynawskie Linie Lotnicze SAS (Scandinavian Airlines System) wprowadziły na rynek ofertę wykorzystującą QR kody w niespotykany dotychczas sposób. Do odczytania QR kodu potrzebne są dwa smartfony. Oferta skierowana jest do par, które chcą spędzić czas we dwoje.
    Należy zeskanować dwa QR kody, a następnie zbliżyć do siebie smartfony, aby obejrzeć film oraz otrzymać unikalny kod promocyjny. Wszystkie bilety dostępne w promocji zostały sprzedane w ciągu tygodnia, a linia zapewnia, że podobne pomysły będzie wykorzystywała w swoich kolejnych promocjach. Gratulujemy pomysłu i czekamy na więcej.


    Magazyn dosłownie interaktywny

    qweekr okładka 212x300 Marketerzy coraz częściej wykorzystują QR kody
    Czekaliśmy długo na odważne wykorzystanie QR kodów w prasie. Fabrice Le Peutrec, mieszkaniec bretańskiego Nantes (nota bene miasta, w którym urodził się twórca literatury fantastyczno-naukowej Juliusz Verne) wydał już drugi numer dwutygodnika „Qweekr”. Jest to szesnastostronicowy, lokalny magazyn wykorzystujący w swojej komunikacji niemal wyłącznie QR kody.

    Nasze strony najeżone są QR kodami. Dzięki Qweekr będziecie mieli nieograniczony dostęp do wszelkich informacji. Dzielenie się nimi w sieciach społecznych, poprzez e-mail lub SMS za pomocą QR kodu jest prostsze od rozmowy telefonicznej – pisze naczelny we wstępniaku.

    qweekr przykładowy rozkład 300x211 Marketerzy coraz częściej wykorzystują QR kody

    Chcę powiedzieć, że…
    Ponad 5 000 wydrukowanych, spersonalizowanych QR kodów.
    Plan zrealizowano w ponad 200%.
    Wszystko działo się na naszym rodzimym Heineken’owym festiwalu. Uczestnicy mogli wydrukować wiadomość w postaci QR kodu, którą naklejali sobie na… różne miejsca.
    Zobaczcie sami:

    Inne wpisy na ten temat:

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share
    Ten wpis został opublikowany w kategorii Facebook, Internet, Marketing, Media, Mobile marketing, QR code, Reklama, Social Media, Trendy i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*