• Raport roczny Ciech 2010, opracowany przez Mediapolis, wyróżniony w konkursie The Best Annual Report

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | 1 komentarz
    raport roczny Ciech 2010

    Kapituła Konkursu The Best Annual Report 2010 przyznała wyróżnienie dla Ciech za najlepsze sprawozdanie z działalności w kategorii Przedsiębiorstwa. Raport roczny Ciech 2010 został opracowany – redakcyjnie i graficznie – przez agencję Mediapolis.

    Konkurs The Best Annual Report przeznaczony jest dla wszystkich spółek przygotowujących skonsolidowane raporty roczne według MSSF/MSR (Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej/Międzynarodowe Standardy Rachunkowości). Są to głównie spółki giełdowe (polskie i zagraniczne), a do takich należy Ciech SA.

    Cechą charakterystyczną raportu rocznego Ciech 2010 jest to, że nie zawiera on wyłącznie „suchego” sprawozdania finansowego, lecz obszernie prezentuje działalność Grupy Ciech na rynku polskim i międzynarodowym. Przedstawiona i omówiona została m.in. złożona struktura Grupy, najważniejsze momenty w rozwoju firmy, jej model biznesowy, strategia i plany na najbliższą przyszłość.

    Szczególnie dużo miejsca w raporcie poświęcone zostało na zaprezentowanie  poszczególnych dywizji Ciech (Dywizja Sodowa, Dywizja Organika i Dywizja Agro-Krzem) pod względem profilu produkcji oraz ich sytuacji rynkowej, a także na omówienie najważniejszych produktów Grupy. Atrakcyjnie przedstawiono szeroką działalność Ciech w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

    Po przeczytaniu raportu, Grupa Ciech jawi się jako firma o jasno sprecyzowanej misji i wizji, którą z powodzeniem realizuje, osiągając wzrost i liczne sukcesy.

    Raport roczny Ciech 2010 wyróżnia się spośród wielu innych podobnych wydawnictw opracowaniem graficznym, przy czym oczywiście zachowane zostały zasady identyfikacji wizualnej firmy. Kolorystyka projektu oparta została o barwy pochodzące z logo Ciech (zieleń i granat). Duże, kolorowe zdjęcia przybliżają charakter branży chemicznej. Z kolei zdjęcia Zarządu Ciech pochodzą ze specjalnej, dedykowanej sesji fotograficznej. Starannie przygotowane wykresy, tabele i mapy pozwalają lepiej zrozumieć złożone projekty i skalę przedsięwzięć firmy.

    Warto zwrócić również uwagę na dobór kanałów komunikacji raportu. Jak pisze Monika Walczak w tekście Jak stworzyć profesjonalny raport roczny? Część 1.:

    „Obecne trendy to wykorzystywanie wersji papierowej i internetowej, gdzie najważniejsze ale skrótowo ujęte informacje zawarte są w wydrukowanej publikacji, zaś rozbudowane i obszerne dane są przedstawiane na specjalnie dedykowanym mini-site.”

    Tak właśnie stalo się w przypadku raportu rocznego Ciech 2010 – do obejrzenia mini-site’u zapraszamy tutaj: http://www.raportroczny.ciech.com/index.html

     

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share

Jedna odpowiedź na „Raport roczny Ciech 2010, opracowany przez Mediapolis, wyróżniony w konkursie The Best Annual Report

  1. Kamil Abrahamowicz pisze:

    Szczere gratulacje :)

Odpowiedz na Kamil Abrahamowicz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*