• Czy piersi w reklamie prasowej muszą być płaskie?

    Opublikowano , autor: Maciej Nieciecki | 3 komentarzy
    reklama aumented reality custom publishing ads

    Wyobraź sobie dużą reklamę prasową. I co widzisz? Najczęściej stronę lub rozkładówkę w kolorowym magazynie. Standard, czyli płasko i przewidywalnie. Tak było. Teraz reklama się zmienia pod wpływem Web 2.0  i nowych technologii.

    Oto dwa najciekawsze trendy w reklamie prasowej:

    1. 3D – czyli reklama prasowa, papierowa, ale w trzech wymiarach.

    Jak najlepiej „uwypuklić” reklamę w magazynie papierowym? W staniku 3D! Zobaczcie jak to zrobiła Wonderbra, producent słynnych staników typu push-up, które… powiększają piersi, o czym wie każda kobieta.

    Krok pierwszy: nie zwiastuje jeszcze niczego specjalnego, ot reklama taka jak zawsze.

    wonderbra krok11 300x227 Czy piersi w reklamie prasowej muszą być płaskie?

    Krok drugi: pociągamy za magiczny, wystający ze strony sznureczek.

    wonderbra krok2 300x228 Czy piersi w reklamie prasowej muszą być płaskie?

    Krok trzeci: naszym oczom ukazuje się taki obraz:

    wonderbra krok3 300x227 Czy piersi w reklamie prasowej muszą być płaskie?

    Efekt jest naprawdę spektakularny, prawda?

    2. Augmented reality - inaczej rzeczywistość rozszerzona

    Augmented reality to system łączący świat rzeczywisty z wirtualnym, generowanym komputerowo. Zazwyczaj wykorzystuje się w nim obraz kamery, na który nałożona jest generowana w czasie rzeczywistym grafika 3D.

    Przykłady zastosowania augmented reality możecie zobaczyć na przykładach:

    Moim zdaniem, każde z przedstawionych rozwiązań jest doskonałym punktem wyjścia z marazmu kreatywnego, który obserwuję na rynku reklamy prasowej.

    Co jest potrzebne by realizować takie projekty ? Tylko dwie rzeczy:

    1. Niekonwencjonalne myślenie agencji

    2. Gotowość marketerów na wyróżnienie się (choć wszyscy o tym wiedzą dzięki marketingowemu guru  Jackowi Trout, wbrew pozorom nie jest takie oczywiste)

    Celowo nie piszę o budżecie, ponieważ w porównaniu z konwencjonalną reklamą np. french door*, skuteczność niestandardowych reklam może być zdecydowanie wyższa.

     

    * French door to specjalny format reklamy prasowej. Zawiera otwierające się na zewnątrz poza główny format pisma skrzydełka na których prezentowana jest dalsza część reklamy, lub kupon który można oderwać.

     

    Facebook Twitter Wykop E-mail Drukuj Share

3 odpowiedzi na „Czy piersi w reklamie prasowej muszą być płaskie?

  1. Tomek Boguszewcz pisze:

    Seksistowska i prymitywna żenada.

    • Monika Walczak pisze:

      Seksistowska – myslisz, ze mozna reklamowac stanik pokazujac go przez bluzke ?
      Żenada – ja nie uważam kobiecych piersi za żenujące ale coż …

  2. Krzysztof Urbanowicz pisze:

    Ja uważam, że to fajny temat i fajny wpis.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*